W ramach realizacji projektu "Kreowanie marki ŁÓDZKIE poprzez promocję tradycyjnych smaków regionu", Urząd Marszałkowski w Łodzi wydał publikację podsumowującą działania w roku 2011, ze szczególnym naciskiem na wydarzenia, które odbyły się podczas IV Targów naturalnej Żywności NATURA FOOD. To właśnie podczas Targów Rafał Targosz miał przyjemność zasiąść w Jury konkursowym oraz poprowadzić pokaz kulinarny.

Publikacja opatrzona jest wstępem Marszałka Województwa Łódzkiego, Witolda Stępień, natomiast autorką tekstów zamieszczonych w publikacji jest Anna Kołodziej, z Departamentu Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi. Regionalnym akcentem wydania jest wykorzystanie do projektu graficznego motywów wzorów haftu i wycinanek Ziemi Sieradzkiej, które udostępniło Muzeum Archeologiczne i Etnograficzne w Łodzi.

Obok informacji o IV wojewódzkim konkursie produktów tradycyjnych Tygiel Smaków, w publikacji znalazła się relacja z przebiegu I konkursu kulinarnego dla uczniów szkół gastronomicznych z terenu województwa łódzkiego, relacja z warsztatów  kulinarnych Adama Chrząstowskiego, relacja z pokazu kulinarnego, który prowadził Rafał Targosz,  a także konkursowe przepisy kulinarne i przepisy z pokazu.

Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu samorządu województwa łódzkiego.

Kreowanie marki Łódzkie poprzez promocję tradycyjnych smaków regionu

Kreowanie marki Łódzkie poprzez promocję tradycyjnych smaków regionu

 
Strona z wnętrza publikacji

Strona z wnętrza publikacji

Tagi:,